Sidor

fredag 5 augusti 2011

Nej, nu tog DU det över gränsen...

En av våra kära bloggare har anmält gangster ponnyn till polisen ( säger hon..)
vad tycker ni om det?
BRA-Sant DÅLIGT-falsk

Vet ni vad jag tycker?

DÅLIGT!
Dels för att bloggen VAR underhållande ( kom iiggeeeeeen hon var ju inte seriös..)
Och dels för att du får skylla dig själv om du laddar upp olika bilder som du inte vill att folk ska se, du får skylla dig själv med klantiga statusar, du får skylla dig SJÄLV om du rider som en iditot på din ponny men den endå räddar dig gång, på gång , på gång.


Sen om man ska vara ärlig, tror jag inte polisen bryr sig ;)
Ajajaja gangserponnyn är iaf bortagen nu!
Funderar förresten på att komma tillbaka, saknar det faktist lite ;)

xoxo Equeseter

5 kommentarer:

  1. Jag funderade just på vad som hade hänt gangsterponny. Men jag håller med dig. Har man gett sig in i leken får man leken tåla!

    SvaraRadera
  2. Kom tillbaka, det är otroligt roligt med skickliga svallerblogger.

    SvaraRadera
  3. Ellet hur. Man bah " lilla gumman, det här är faktiskt internet, är man med i leken får man leken tåla".

    SvaraRadera
  4. Jag tycker det är ännu värre att hennes föräldrar stirrar sig blinda på GP och anmäler. Man undrar ju vart dem varit under tiden Nellie lägger ut alla sina bilder, inlägg och videos. Dem kan inte heller ha alla sina indianer i sin kanot.

    SvaraRadera